Megan Biondi
págs. 455-459
Five Keywords: Using the Pre-Texts Protocol to Encourage Creation and Higher Order Literacy in L2
Bridgette W. Gunnels
págs. 461-466
Explorando el spanglish: Abstrusa tesela del mosaico lingüístico estadounidense
Luis Javier Pentón Herrera
págs. 467-472
Introduction: Moving Forward with Spanish for the Professions and Specific Purposes
Michael Scott Doyle
págs. 473-474
Curriculum Development Activism (CDA): Moving Forward with Spanish for the Professions and Specific Purposes (SPSP)
Michael Scott Doyle
págs. 475-480
Foundational Considerations for SPSP [LPSP]-CDA
Michael Scott Doyle
págs. 481-490
SPSP-CDA Best Practices at the University of Alabama at Birmingham (UAB): Linear and Intentional, Never Set and Done
Lourdes Sánchez López
págs. 491-496
SPSP-CDA Best Practices at Indiana University - Purdue University Indianapolis (IUPUI): A Robust Set of Curricular Options from a Few Initial Seedlings
Enrica J. Ardemagni
págs. 497-501
págs. 503-512
Revisiting Gender and L2 Reading Spanish at the University Level: The Evolution of Reading Skill Components across Instructional Levels
Cindy Brantmeier, Haley N. Dolosic, David Balmaceda, Yanjie Li
págs. 513-527
págs. 529-543
The Mask of the Translator: Exile, Memory, and (Pseudo) Translation in Max Aub's Antología traducida
Gabriella Martin
págs. 547-557
Quando a biografia e a ficção se cortejam: os vários eus das memórias em O sol se põe em São Paulo, de Bernardo Carvalho
Luciana Namorato
págs. 559-569
Recovering Collective Memory in the Brazilian Amazon: History, Fiction, and Testimony in Deborah Goldemberg's Valentia
Cecília Rodrigues
págs. 571-581
Foreshadowing Failure: Mulatto and Black Oral Discourse and the Upending of The Western Design in Thomas Gage's A New Survey (1648)
Monica Styles
págs. 583-600
The Canonization of Libertad Lamarque in Mexican (Trans)National Cinema
Valentina Velázquez Zvierkova
págs. 601-612
Moises Park (res.)
Es reseña de:
El cine en Chile (2005-2015): políticas y poéticas del nuevo siglo
Vania Barraza
Cuarto Propio, 2018
págs. 613-614
Raúl Marrero Fente (res.)
Es reseña de:
España y la costa atlántica de los EE.UU.: Cuatro personajes del siglo XVI en busca de autor
Carmen Benito-Vessels
Academia Norteamericana de la Lengua Española, 2018
págs. 615-616
Filiberto Mares Hernández (res.)
Es reseña de:
La sonrisa afilada: Enrique Serna ante la crítica
Martín Camps (coord.)
U Nacional Autónoma de México, 2017
págs. 616-617
Rafael E. Saumell (res.)
Es reseña de:
The Vanishing Frame. Latin American Culture and Theory in the Postdictatorial Era
Eugenio Claudio Di Stefano
U. of Texas, 2018
págs. 617-619
Rosario M. de Swanson (res.)
Es reseña de:
Troubled Memories: Iconic Mexican Women and the Traps of Representation
Oswaldo Estrada
SUNY, 2018
págs. 619-620
Patricia López López-Gay (res.)
Es reseña de:
Televising Restoration Spain: History and Fiction in Twenty-First-Century Costume Dramas
David R. George (ed. lit.), Wan Sonya Tang (ed. lit.)
Palgrave MacMillan, 2018
págs. 620-621
Alvaro Ramírez (res.)
Es reseña de:
Mapping South American Latina(o) Literature in the United States: Interviews with Contemporary Writers
Juanita Heredia
Palgrave, 2018
págs. 621-623
David William Foster (res.)
Es reseña de:
La ilusión persistente: Diálogos entre la ciencia ficción y el campo cultural
Silvia G. Kurlat Ares
University of Pittsburg, Instituto Internacional de Literatura Iberoamericana, 2018. ISBN 978-1-930744-84-4
págs. 623-624
Brian Cope (res.)
Es reseña de:
Iberianism and Crisis: Spain and Portugal at the Turn of the Twentieth Century
Ropbert Patrick Newcomb
U of Toronto, 2018
págs. 624-625
Stephen Miller (res.)
págs. 626-627
M. Pilar Asensio Manrique (res.)
Es reseña de:
The Sublime South: Andalusia, Orientalism, and the Making of Modern Spain
José Luis Venegas
Northwestern UP, 2018
págs. 627-628
Elisa Gironzetti
Es reseña de:
Al hilo del español hablado: reflexiones sobre pragmática y español coloquial
Universidad de Sevilla, Editorial Universidad de Sevilla, 2018. Lingüística, 53. ISBN 978-84-472-2150-9
págs. 628-629
Francisco Salgado Robles (res.)
Es reseña de:
The Changing Landscape of Spanish Language Curricula: Designing Higher Education Programs for Diverse Students
Alan V. Brown, Gregory L. Thompson
Georgetown UP, 2018
págs. 629-631
Suzanne Johnston (res.)
págs. 631-632