págs. 11-13
Fostering Critical Intercultural Awareness Among EFL Students Through Critical Discourse Analysis
Abduljalil Nasr Hazaea
págs. 17-33
Yecid Ortega
págs. 35-54
Azadeh Rajaei, Seyed Hassan Talebi, Shirin Abadikhah
págs. 55-73
Norma Patricia Barletta, Diana Chamorro, Jorge Mizuno
págs. 75-91
Patricia Baeza Duffy, Liliana Vásquez-Rocca, Dominique Manghi
págs. 93-112
Nelly Sierra Ospina
págs. 115-135
Ana María Sierra Piedrahita, Paula Andrea Echeverri Sucerquia
págs. 137-152
Text-illustration transmutation: a model for the analysis of its effect on the dynamics and functions of children’s books
Bruno Echauri Galván
págs. 173-187
págs. 189-208
Nadia Soledad Peralta, Mariano Andrés Castellaro, Cristián Santibáñez Yáñez
págs. 209-227
Gloria Torralba Miralles
págs. 231-250
Andrea Püchmuller
págs. 251-267