págs. 17-38
Característiques de l’alumnat de català L2 fora del domini lingüístic
Anna Tudela Isanta , Josep Vidal Arráez, Gemma Repiso Puigdelliura, Ruben Manuel Oronich
págs. 39-55
págs. 57-74
págs. 75-96
El procés de bilingüització a Catalunya en el segle xx a partir de testimonis orals
Carles de Rosselló i Peralta, Mireia Galindo Solé, Francesc Bernat i Baltrons
págs. 97-111
Les entrevistes sociolingüístiques repetides al llarg dels anys: dos casos d’italians a Catalunya i la seva història conversacional
págs. 113-138
L’efecte mirall en les ideologies lingüístiques dels amazics i els quítxues a Catalunya
Albert Badosa Roldós
págs. 139-155
«No és que no m’agrade el valencià, és que no es pot usar»: pràctiques i ideologies lingüístiques entre adolescents castellonencs d’origen immigrant
Avel·lí Flors i Mas
págs. 157-171
págs. 173-191
págs. 193-212
De la llengua inicial a la llengua d’identificació a Catalunya: qui adopta el català i qui se n’allunya
Albert Fabà, Joaquim Torres i Pla
págs. 213-232
La relació entre competència (oral activa) i ús (públic) : un model matemàtic
Francesc Jesús Hernàndez i Dobon
págs. 235-248
Autobiografies lingüístiques de l’alumnat de secundària: una visió de l’aprenentatge de llengües en el sistema educatiu valencià
Alícia Martí Climent, Pilar García Vidal
págs. 249-263
Estudi de les actituds dels estudiants de magisteri a l’Aragó cap al català
Iris Orosia Campos Bandrés
págs. 265-280
Promocionant la comunicació pública en èuscar : la comunitat de pràctica «Jendaurrean Erabili»
Eduardo Apodaka Ostaikoetxea, Uxoa Anduaga Berrotaran, Idurre Eskisabel Larrañaga, Jordi Morales i Gras, Beatriz Zabalondo Loidi
págs. 281-295
págs. 297-309