págs. 5-6
Roman Machiavels on the Spanish Stage: Pérez de Montalbán’s Amor, privanza y castigo
Bárbara Simerka
págs. 11-31
“Que los reyes nunca están lejos para castigar los malos”: Space and the Imperialization of History in Lope de Vega’s El mejor alcalde, el rey
Javier Lorenzo Domínguez
págs. 33-49
págs. 51-71
Tragic Resonance: Listening for Women’s Voices in the Myth of Echo and Narcissus
Margaret Rich Greer
págs. 73-101
“Inextinguishable Curiosity and Questioning”: The Education of Robert ter Horst
Robert ter Horst, Eleanor E. Ter Horst, Laura R. Bass
págs. 103-115
págs. 117-133
Commedia dell’Arte in Context ed. by Christopher B. Balme, Piermario Vescovo, and Daniele Vianello
Erith Jaffe Berg
Es reseña de:
Commedia dell’Arte in Context
Christopher B. Balme (ed. lit.), Piermario Vescovo (ed. lit.), Daniele Vianello (ed. lit.)
LIVERPOOL UP, 2018
págs. 135-139
Nadie fíe su secreto by Pedro Calderón de la Barca
Simon Kroll
Es reseña de:
Nadie fíe su secreto
Pedro Calderón de la Barca
IBEROAMERICANA / VERVUERT, 2018
págs. 141-143
Hearing Voices: Aurality and New Spanish Sound Culture in Sor Juana Inés de la Cruz by Sarah Finley
Alice Brooke
Es reseña de:
Hearing Voices: Aurality and New Spanish Sound Culture in Sor Juana Inés de la Cruz
Sarah Finley,
págs. 145-147
Science on Stage in Early Modern Spain ed. by Enrique García Santo-Tomás
Shifra Armon
Es reseña de:
Science on Stage in Early Modern Spain
págs. 149-152
Kathryn Burns
Es reseña de:
The Captive Sea: Slavery, Communication, and Commerce in Early Modern Spain and the Mediterranean
Daniel Hershenzon
págs. 153-155
The Potency of Pastoral in the Hispanic Baroque by Anne Holloway
Felipe Valencia
Es reseña de:
The Potency of Pastoral in the Hispanic Baroque
Anne Holloway
págs. 157-159
Emily Weissbourd
Es reseña de:
Staging Habla de Negros: Radical Performances of the African Diaspora in Early Modern Spain
Nicholas R. Jones
págs. 161-163
Performing the King Divine: The Early Modern Spanish Aulic Festival by Lucas A. Marchante Aragón
Alejandra B. Osorio
Es reseña de:
Performing the King Divine: The Early Modern Spanish Aulic Festival
Lucas A. Marchante Aragón
págs. 165-168
Adam Jasienski
Es reseña de:
Images of Discord: Poetics and Politics of the Sacred Image in Fifteenth-Century Spain
Felipe Pereda
págs. 169-174
Crime and Illusion: The Art of Truth in the Spanish Golden Age by Felipe Pereda
Adam Jasienski
Es reseña de:
Crime and Illusion: The Art of Truth in the Spanish Golden Age
Felipe Pereda
págs. 169-174
Une épopée ibérique. Alonso de Ercilla et Jerónimo Corte-Real (1569–1589) by Aude Plagnard
Es reseña de:
Une épopée ibérique. Alonso de Ercilla et Jerónimo Corte-Real (1569–1589)
Aude Plagnard
págs. 175-177
“La bella España”: El teatro de Lope de Vega en la Rusia soviética y postsoviética by Veronika Ryjik
David Rodríguez Solás
Es reseña de:
“La bella España”: El teatro de Lope de Vega en la Rusia soviética y postsoviética
Veronika Ryjik
págs. 179-181
págs. 183-184
págs. 185-187
Kathleen Jeffs
Es reseña de:
A Wild Night in Toledo
Félix Lope de Vega Carpio, Barbara Fuchs (ed. lit.), Jennifer L. Monti (ed. lit.), Laura Muñoz (ed. lit.)
págs. 189-193
Kathleen Jeffs
Es reseña de:
90 Monologues from Classical Spanish Theater in Spanish and English
arbara Fuchs (ed. lit.), Jennifer L. Monti (ed. lit.), Laura Muñoz (ed. lit.)
págs. 189-193