The workings and translatability of metaphors in eleven “Hadith”
Mashael Almutairi, Fatima Zohra Benneghrouzi, Mimouna Zitouni
págs. 1-18
págs. 19-35
Seddigheh Zeynali Dastuyi, Abbas Ali Ahangar, Esmaeel Nourmohammadi
págs. 36-64
págs. 65-77
Ricardo R. García, Francisco Aliste, Sergio Astroza, Albert Astudillo Zúñiga, Guillermo Soto
págs. 78-95
Amir Karimipour, Shahla Sharif
págs. 96-123
Fátima Elizabeth Palacios Briones, Deborah Valerie Montesdeoca Arteaga, María Elena Gómez Parra , Roberto Espejo Mohedano
págs. 124-151
A typological study of motion event in Kurdish verbs
Masoud Dehghan, Kourosh Saberi
págs. 152-170
págs. 171-182
págs. 183-199
Charteris-Black, Jonathan: Metaphors of coronavirus: Invisible enemy or zombie apocalypse?
Yan Zhang (res.)
Es reseña de:
Charteris-Black, Jonathan: Metaphors of coronavirus: Invisible enemy or zombie apocalypse?
Charteris Black
Palgrave Macmillan,, 2021
págs. 200-205
págs. 206-226
Shaoqiang Liu (res.)
Es reseña de:
Amanda T. Abbott-Jones: Cognitive and Emotional Study Strategies for Students with Dyslexia in Higher Education
Amanda T. Abbott-Jones
Cambridge : Cambridge and New York, 2023
págs. 227-233