"Spanglish" and Identity within and outside the Classroom
Domnita Dumitrescu
págs. 436-437
Robert Train
págs. 438-439
Ana Sánchez Muñoz
págs. 440-441
"Por qué leemos esto en la clase de español?": The Politics of Teaching Literature in Spanglish
Regan Postma
págs. 442-443
págs. 444-459
Charles Patterson
págs. 460-468
págs. 469-480
págs. 481-492
págs. 493-504
Jessica Lynam
págs. 505-514
Memory and Postmemory in Lidia Falcón's Play Las mujeres caminaron con el fuego del siglo
J'Leen Manning Saeger
págs. 515-524
El español en Estados Unidos a la luz del censo de 2010: Los retos de las próximas décadas
Domnita Dumitrescu
págs. 525-541
págs. 542-561
The Role of Gender, Embedded Questions, and Domain Specific Readings with Learners of Spanish
Cindy Brantmeier, Aimee Callender, Mark A. McDaniel
págs. 562-578