págs. 3-32
Una forma d’escriure la pèrdua del segle XX: estètiques d’absència a Jacob’s Room de Virginia Woolf
Anthony Nuckols
págs. 35-53
Evidència d’allò demoníac: l’experiència artística com a restitució de la vida a la novel·la Doktor Faustusde Thomas Mann
Juan Cabrera Sánchez
págs. 54-70
Intersemiosi i intermedialitat com a propostes de compromís ètica l’obra de Julia Otxoa
Yetzabeth Pérez Anzola
págs. 71-89
págs. 90-107
Narrar la precarietat: crisi del subjecte i subversió de l’ordre dominant a Yo, precario(2013), de Javier López Menacho
Claudio Moyano Arellano
págs. 108-127
Maria Isern Ordeig
págs. 128-144
«My Proof of Life»: VIH com a reificació de la metafísica negra a Homiede Danez Smith
Toni R. Juncosa
págs. 145-160
L’eremitització a lallum d’Agamben en quatre novel·les prepandèmiques: Moshfegh, Houellebecq, Vilas, González
Wiosna Szukała
págs. 161-177
Caso Satanowskyde Rodolfo Walsh: una escriptura entre arxius
María Agustina Catalano
págs. 179-193
La semàntica de la solidaritat: vulnerabilitat radical i llenguatge de gènere a Consecuencias naturalesd’Elia Barceló
Marit Hanson
págs. 194-211
págs. 212-228
Incertesa i diferància narrativa en Los acuáticosde Marcelo Cohen: una epistemologia del desconeixement
Nicolás García
págs. 229-246
Francisco Xavier Solé Zapatero
págs. 247-262
En busca de textualidades críticas. Ortodoxia memorial y campo literario
Violeta Ros Ferrer
págs. 264-276
Enrique Cansino Arán
Es reseña de:
págs. 278-281
«Giordano, tal y como yo lo imagino». Reseña de El giro autobiográfico, de Alberto Giordano
Bruno Grossi
págs. 282-286
Elisabet Armengol Gimeno
págs. 287-291
Violeta Garrido
págs. 292-297
Poéticas y cánones literarios bajo el franquismo, de Fernando Larraz y Diego Santos Sánchez (eds.)
Lucas Capellas Franco (res.)
Es reseña de:
págs. 298-303
págs. 304-308