Actitudes de los mallorquines hacia el castellano y el andaluz: Datos del proyecto PRECAVES XXI
págs. 365-395
págs. 396-424
Corpus RLD: El corpus de uso de recursos lingüísticos en el derecho español
Ángel Alonso-Cortés , Juan Manuel Díaz Ayuga, Ana Fernández-Pampillón Cesteros
págs. 425-448
págs. 449-479
págs. 480-512
Phraseological modifications in Sepúlveda’s The Story of a Seagull and the Cat Who Taught Her to Fly
págs. 513-539
págs. 540-564
págs. 565-595
Texto escolar y comprensión: Efecto de las características de las relaciones de coherencia en estudiantes chilenos con diferente nivel socioeconómico
Romualdo Ibáñez, Fernando Moncada, Benjamín Cárcamo Morales
págs. 596-625
Two translation approaches to sound orchestration in Wisława Szymborska’s poem “Hermitage”
Malgorzata Godlewska
págs. 626-649
págs. 650-674
Expressing emotion: A pragmatic analysis of L1 German and L1 Brazilian Portuguese English as a lingua franca users
págs. 675-705
Review of Rubio-Alcalá & Coyle (2021): Developing and evaluating quality bilingual practices in higher education
Es reseña de:
Developing and evaluating quality bilingual practices in higher education
Fernando D. Rubio Alcalá (ed. lit.), Do Coyle (ed. lit.)
Bristol : Multilingual Matters, 2021
págs. 706-711