A aprendizaxe do italiano L4 a partir do francés L2 para estudantes adultos de fala turca: o caso das colocacións «fare + substantivo» e «fare + determinante + substantivo»
Mariangela Albano, Emine Alkaya
págs. 23-38
A fraseoloxía colocacional no Dictionnaire françois de CésarPierre Richelet (1680)
Cosimo De Giovanni
págs. 39-52
Moito sabe o rato, pero máis sabe o gato: a linguaxe figurada felina en lingua galega
Andrea González Pereira
págs. 53-80
De zoónimos e zoomorfismos no discurso carcerario da novela Hombres sin mujer de Carlos Montenegro
Geisy Labrada Hernández, Irina Bidot Martínez, Celia María Pérez Marqués
págs. 81-96
Locucións verbais, adverbiais e adxectivas no I acto de Voluntad de Benito Pérez Galdós
Domenico Daniele Lapedota
págs. 97-116
Variantes paremiográficas: procedementos para a súa sistematización
Rossana Sidoti
págs. 117-137
O Robledo é capital e o demais son conquistas: fraseoloxía de Robledo de Domiz
Alicia Anta
págs. 141-157
Es reseña de:
Metaphors of Brexit. No Cherries on the Cake?
Jonathan Charteris Black
London : Palgrave Macmillan, 2019
págs. 161-166
Vanesa Fernández Pampín
Es reseña de:
págs. 167-175
Es reseña de:
págs. 177-188
Aira Iratxe Rego Rodríguez
Es reseña de:
págs. 189-196
María Carmen Losada Aldrey
Es reseña de:
Coa palabra na boca: suxestións para traballar con refráns nas aulas.
Xaime Iglesias González
Santiago de Compostela : Xunta de Galicia, 2019
págs. 197-200
Xesús Ferro Ruibal
Es reseña de:
Dicionario de fraseoloxía galego-castelán castelán-galego
Carme López Taboada, María del Rosario Soto Arias
Edicións Xerais de Galicia, 2020. ISBN 978-84-9121-776-3
págs. 201-241
Alba Quintairos Soliño
Es reseña de:
日英共通メタファー辞典 ―A Bilingual Dictionary of English and Japanese Metaphors
Seiichi Makino, Mayumi Oka
Kurioso : Tokyo
págs. 243-250
Andrea de Araújo Rubert
Es reseña de:
Guia teórico para o estudo da fraseologia portuguesa
Vicente de Paula da Silva Martins
São Carlos : Ed. Pedro & João, 2020
págs. 251-257
María del Carmen Parra Simón
Es reseña de:
Phraséologie et pragmatique
Nancy : Éditions Universitaires de Lorraine, 2018
págs. 259-267
Es reseña de:
págs. 269-272
Irina Parina
Es reseña de:
Teaching and Learning Phraseology in the XXI Century / Phraseologie Lehren und Lernen im 21. Jahrhundert Challenges for Phraseodidactics and Phraseotranslation Herausforderungen für Phraseodidaktik und Phraseoübersetzung.
Florentina Micaela Mena Martínez (ed. lit.), Carlona Strohschen (ed. lit.)
Berlin : Peter Lang, 2020
págs. 273-277
Nuria García García
Es reseña de:
págs. 279-284