Gwen H. Stickney
págs. 463-473
págs. 474-481
De princesas y hadas madrinas: la cárcel de género en "Tigre Juan" y "El curandero de su honra" de Ramón Pérez de Ayala
María Francisca Paredes Méndez
págs. 482-491
págs. 492-500
págs. 501-508
Jeffrey Oxford
págs. 509-514
Idea: using "Oral Journals" to develop speaking fluency, self-confidence and much more!
Montserrat Mir
págs. 559-561
Improving the visibility of afro-latin culture in the spanish classroom
Carmen Villegas Rogers
págs. 562-573
Diálogo latinoamericano-árabe: desde el multi- e interculturalismo hacia la multipolaridad
Heba El-Attar
págs. 574-584
National spanish examinations: standards-based assessments using online technology
Kevin Cessna-Buscemi
págs. 596-610
The acquisition of the Spanish prepositions "por" and "para" in a classroom setting
Derrin Pinto, Scott Rex
págs. 611-622
"Consigo" vs. "Con"+stressed pronoun: a study of their use in spoken spanish discourse
Matthew C. Alba
págs. 623-636
págs. 641-650