Sexual identities in EFL at primary school level: a pre-service teachers' perspective from Spain
Stefano Barozzi, Juan Ramón Guijarro Ojeda
págs. 9-20
Esther Nieto Moreno de Diezmas
págs. 21-34
The impact of peer review on EFL learners' writing proficiency: global and local aspects
Elaheh Sotoudehnama, Afsaneh Pilehvari
págs. 35-47
The effect of multiple encounters in contextualized learning
María Jesús Sánchez Manzano , Alfredo Fernández-Sánchez
págs. 49-62
Javier Pérez Ruiz
págs. 63-77
A regional assessment of bilingual programmes in primary and secondary schools: the teachers' views
Ramiro Durán Martínez , Fernando Beltrán Llavador
págs. 79-92
Cooperation and autonomy in language learning: an application of the Collage Method
Karen McMullin
págs. 93-103
La certificación de las competencias comunicativas del español para inmigrantes
Marta Baralo , Susana Martín Leralta
, Isabel Pascual Gómez
págs. 105-117
The effect of explicit metacognitive strategy instruction on reading comprehension and self-efficacy beliefs: the case of Iranian University EFL students
Hossein Tavakoli, Mansour Koosha
págs. 119-133
An exploratory study on the role of L1 use in peer written feedback of L2 Writing
Shulin Yu
págs. 135-146
Hadrian Lankiewicz , Emilia Wasikiewicz-Firlej, Anna Szcezepaniak-Kozak
págs. 147-161
Formación del profesorado de ELE y evaluación: construcción de una guía para autentificar pruebas de español lengua extranjera
Paula Reyes Álvarez Bernárdez, Carles Monereo i Font
págs. 163-177
El desarrollo de la autonomía mediante las técnicas de aprendizaje cooperativo en el aula de L2
Irene Sánchez Godoy, Sonia Casal Madinabeitia
págs. 179-190
Fillers and the development of oral strategic competence in foreign language learning
Nora Basurto Santos , María Magdalena Hernández Alarcón, Irasema Mora Pablo
págs. 191-201
Es reseña de:
págs. 203-204
Es reseña de:
Language MOOCs: Providing Learning, Transcending Boundaries
Elena Martín Monje (ed. lit.), Elena Bárcena
Berlin : De Gruyter Open, 2014
págs. 205-206