págs. 9-30
Coherence in popularized medico-pharmaceutical reports: The case of EPAR summaries for the public
Aage Hill-Madsen
págs. 31-61
Enseñanza de la lingüística para docentes en formación de L1: un estudio de caso
Manuel Rubio M, Patricio Moya
págs. 62-84
What do students expect from the English Medium Instruction in Physical Activity and Sport Sciences?
págs. 85-113
The Linguistics Behind Formula 1: The Predominant Lexical, Grammatical and Pragmatic Features of Team Radios
págs. 114-143
Addressing challenges of evaluating learners in an ESP course at a tertiary level
Donjetë Latifaj, Brikena Xhaferi
, Nazlije Latifaj
, Adriana Zafirovska
págs. 144-162
Teaching English for Specific Purposes in Ukraine in the Context of International Integration: Problems and Solutions
págs. 163-180
págs. 181-201
Descripción de movimientos retóricos en la etiqueta de productos agroquímicos en inglés
María Florencia Martini, Andrea Karina Belmonte
, Viviana Lorena Garay
págs. 202-219
Estudio sobre el uso de la anáfora en español por aprendices sinohablantes: basado en el análisis de un cuestionario
págs. 220-244
Linda Pillière and Sandrine Sorlin (eds.). (2024). Style and Sense(s). Palgrave Macmillan, pp.311
Es reseña de:
Style and Sense(s)
Linda Pillière (ed. lit.), Sandrine Sorlin (ed. lit.)
Cham : Palgrave Macmillan, 2024
págs. 245-251
Maricel Guiao Santos, et al. (2024) Health Disparities and the Applied Linguists. Routledge
Es reseña de:
Health Disparities and the Applied Linguists
Maricel Guiao Santos, Rachel Showstack, Glenn Martínez, Drew Colcher, Dalia Magaña
Routledge, 2024
págs. 252-260
Es reseña de:
págs. 261-268